Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 23:06 - За жените, мъжете и правото да караш мотор
Автор: spock Категория: Политика   
Прочетен: 1442 Коментари: 1 Гласове:
1



imageПо време на зрелия ( и на презрелия и на всякакъв друг) комунизъм е имало много безумия, откровени глупости, морален, ментален и физически цинизъм. Част от нещата хората просто са преживели, изстрадали, заплюли, позабравили и днес продължават напред въпреки тях. Някои неща обаче не могат да се забравят, да се преживеят и да се продължи напред, без всеки ден да ни се напомня за тях. Не си мислете, че ще пиша за зверствата, за лагерите на смъртта, за унижението и гаврата, не...много съм малък да пиша за тях...малък в морален, интелектуален и всякакъв –ален смисъл. Днес една наглед комична новина от предизборния маратон на столетницата ме накара пак да се замисля за нещото, което мен ме боцка понякога в сърцето, което смятам за грозно и непростимо. Спомних си, че една от идеологическите черти на комунизма се е стремяла да “сбърка” природата, да принизи едно от най-вълшебните качества на жените, а именно – тяхната женственост. За комуниста като “от желязо” жената не можела да бъде просто майка, нежна, чувствена и съблазнителна част от обществото, не...Жената е трябвало да придобие всички мъжки качества, да бъде комбайнер, шлосер, да се омаже с машинно масло и да развее знамето на интернационала, да възпитава децата си в преданост към партията, а не към себе си,....да има мустаци ако може...Просто още един от многото опити на болшевиките да отнемат нещо красиво, ще кажете вие, и да го заменят с нещо първично, грубо...Аз не мисля така. За мен покварата да отнемеш на жената най-истинското и качество – женствеността, е гадно морално престъпление срещу жената, и мъжете, и децата и обществото. И това някак ми беше изчезнало от полезрението, не ми хрумваше нито за първичната злоба на Гръбчева, нито за простотата на Цола Драгойчева...бях си позволил да забравя. И ето днес се оказа, че вицепремиерът Плугчиева, на пръв поглед почти жена, е яхнала комбайн насред блок с ечемик край село Екзарх Йосиф и стремглаво се е понесла във вихъра на пролетария просълзявайки мъжете и възмажалите баби дошли да почетат събитието. И ето, казах си, червените пак са тук и пак са си същите, но се сетих, че уродствата им всъщност продължават. На тях не им стига да отнемат женствеността на жените, вече отдавна са се заели с това да отнемат и мъжествеността на мъжете, да им метнат едно женско сукманче и да разбият окончателно природните дадености, ценностите на семейството, на вярата...на нормалността. Това показва ясно най-личния сред тях – премиерът. Този човек, освен всички други недостатъци има и един, който често се пренебрегва – няма семейство. Няма и намерение да бъде поне малко мъж. Да се държи като мъж и да защитава правото си да бъде мъж. Той е оставил Доган да бъде мъж, даже и Плугчиева да бъде мъж, но не и той самия. Върху него за тези четири години паднаха много обвинения, той им отговаряше, бореше се, само от две обвинения бяга като опарен – че няма книжка да управлява мотоциклет и че е гей. Е, защо? Защо! Аз нямам против моят премиер да е гей. Имам против обаче, когато го обвиняват в това (ако може да се приеме за обвинение) и той да не излезе и да каже: Чш, ей, стига глупости. Ако имате проблем с мен кажете какъв е, не ми се месете в личния живот, не съм гей и точка. Или обратното, я пак го прочетете (Чш, ей....) гей съм и точка. И пак казвам - с това нямам проблем, но да го знам. Той да го е казал. Не да съм с впечатлението, че министър-председателят на държавата е зависим, притискан, защото е гей. Ама не ще да си го признае. Или че не е гей, ама пак не ще да си го признае. Не искам. Искам всичко да си е нормално. Не искам Меглена да жъне с комбайн, а Сергей да гушка агънце. Искам да знам, гей ли е премиерът и има ли книжка за да кара мотор. Много ли искам?! А!?


Тагове:   Станишев,   гей,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. grigorsimov - Всичко това е вярно, така е, престъпно е и и противно, но...
19.06.2009 09:00
Тази античовешка, антиобществена, антидуховна "идеология", съвсем не е комунистически патент, а е стара колкото света. Корените и основата и са в "тайните ционистки протоколи", в "евангелието на Сатаната" и в програмата на "Илюминати! А "комунистическият манифест" е само копие на тези "премъдри" сатанински програми, пригодени за овладяване ума и душата на простолюдието, лишено преди това от собственост и вяра в Бога, - от същите тези предтечи и господари на комунисма (в пълния смисъл на думата)!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: spock
Категория: Политика
Прочетен: 462863
Постинги: 111
Коментари: 97
Гласове: 853
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031